Content marketing in tekstopisje


Kaj je vsebinski (content) marketing – in zakaj je pomemben za podjetja? 
Zgodbe so čustva. Zgodbe pritegnejo pozornost. Z zgodbami lahko prodamo neskončno več kot s dolgočasnimi in zastarelimi prodajnimi sporočili. Ste podjetje, ki želi izboljšati prodajne rezultate z močjo pripovedovanja zgodb in  dodelanega vsebinskega marketinga, a ne veste, kako bi tega sploh lotili? Ali pa želite nekaj novega? 

Vsebinski (content) marketing je pristop do marketinga, pri katerem se torej osredotočamo na konstantno, redno in kvalitetno ustvarjanje koristnih vsebin na različnih digitalnih kanalih. Namesto dolgočasnih prodajnih vsebin tradicionalnega marketinga ustvarjam uporabno in koristno vsebino, prilagojeno podjetju. Če je bistvo vsebinskega marketinga dobro zastavljeno, potrošnik nima občutka, da mu želimo nekaj prodati. Ustvarjene vsebine bere, se informira, pridobi nove informacije, se zabava ali spremlja dogajanje glede določenih tematik. Ustvari se vez, zgodba. In glavna ideja vsebinskega marketinga-dodana vrednost. Namesto reklame, ustvari zgodbo.

Kdo je Klavdija-Cherie?
Sem diplomirana sociologinja, ki je že z 19. leti pisala svojo modno kolumno za takrat prvi modni in lifestyle portal v Sloveniji. Ob študiju me je pot vodila v marketinške vode. Pred leti sem kot vodja digitalnega marketinga spoznala celotno dinamiko delovanja več-miljonskega podjetja, kjer sem upravljala z bazo več kot 40.000 spletnih naročnikov. Moja ljubezen pa je delo z manjšimi podjetji in kreiranje prodajnih zgodb predvsem na Instagramu.


 Nekaj mojih nedavnih/aktivnih projektov...


INSTAGRAM (aktivni projetki)...

           


V kolikor bi želeli sodelovati, ustvariti prodajno zgodbo, iščete posameznika za kvalitetno tekstopisje ali pa želite dodatno pomoč pri vodenju Instagram profila sem vam na voljo za več dodatnih informacij.

Kontakt: 051669198
wildcherie.blog@gmail.com

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!