Absolute Volume

 
Živjo lepotičke! Kako lep dan je za nami ane? Danes sem si vzela čas, da sem stestirala novo zelo zelo zelo zaželjeno Deborah Milano maskaro- Absolute Volume in ostale čudovite izdelke. Če pa sem za kaj pripravljena odšteti malo več denarja sta to definitivno dober puder in maskara. To sta dve zadevi, ki me spremljata vsakodnevno in pri tako redni uporabi, si zagotovo želimo vse malo več kakovosti. Tale maskara me je definitivno prepričala, saj trepalnicam doda tisti res tako zaželeni "Drama effect" (kot sem omenila že enkrat, nisem velika ljubiteljica umetnih trepalnic), zato je ta maskara idealna za vse tiste, ki si želite z že samo enim nanosom res čudovit efekt velikih in gostih trepalnic. Super zadevica je tudi tale set EYE Design quat-So brown bolj naravnih in zemeljskih odtenkov, ki je definitivno odlična izbira za bolj naraven-everyday make-up look. Pigmentiranost je super in tudi sam je nanos preprost, odtenki se med seboj lahko mešajo, zadaj na embalaži pa so tudi kratka navodila za še boljšo in natančnejšo uporabo. Big like!
 


xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!