Nega las

Živjo dekleta! Kot sem zapisala že na Facebook strani, me je v zvezi nege las kontaktiralo ogromno število punc. Vse z podobnim vprašanjem kako doseči negovan in lep videz las. Naj vas razveselim, profesinalna nega las (ki je draga in zahtevna) ni le frizerski mit, z malo truda in iznajdljivosti je mogoča tudi doma. Seveda je za lepo kožo, nohte in lase dobro jesti hrano z različnimi vitamini, a najbolj so pomembni predvsem vitamini B kategorije, ki so znani tudi kot "hrana za lase". Ker pa nam hitri tempo življenja včasih tega ne dopušča, lahko izbirate med različnimi prehranskimi dodatki, ki sem jih uporabljala tudi sama. Priporočam vam B-kompleks (dobite ga v lekarni ali drogerijah), naredite eno ali dvo mesečno "kuro", rezultati pa se pokažejo po približno 3 mescih. Sama nisem ljubiteljica preveč umetnih substanc in parfumov v šamponih in balzamih, saj znajo biti preveč agresivni. Za šampon, ki nežno očišči lase vam priporočam Ilirijin šampon-Kopriva. Splošno znano je tudi, da kopriva spodbuja rast las in izniči mastno lasišče. Po uporabi šampona pa lahko nanesete Yves Rocher negovalni balzam za lase z dodatki jobobe, ki bo nahranil utrujene konice (odlična izbira tudi za tiste, ki si redno barvate lase). Jaz uporabljam tale balzam že približno pol leta in sem nad njih resnično navdušena. Naj se malce pohvalim, tudi frizerka je včeraj pohvalila mojo nego las.
 
Žal ne obstaja formula, ki bi iz danes na jutri "polepšala" izgled las, nega mora trajati vsak dan, iz meseca v mesec in pomembno je tudi pravilno česanje. Za mehak videz las brez "štrlenja" že nekaj časa uporabljam keratinsko krtačo za lase znamke Remington in nad njo sem tako navdušena, da sem še isti dan stran vrgle vse ostale. Dovolj je že nekaj nežnih potegov skozi lase, in lase dobijo nekakšno energetsko bombo, konice pa izgledajo resnično spočite.
 

Ps: Tale Yves Rocher kompletek šampona in balzama, ki bo nahranil in spočil vaše lase priporočam vsem, ki si res želite spremembe v negi las. Zagotovo ne boste razočarane! Za več izdelkov pa kliknite na YVES ROCHER

xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!