New May goddies!

 
Pozdravljena dekleta! Verjetno ni ljubiteljice kozmetike, ki ne bi poznala znamke Oriflame. Čeprav nisem njena redna uporabnica, jo je pa zato pridno uporabljala moja mami in vedno mi je po vsaki uporabi zaupala kaj pozitivnega, še posebej o kremah in pudrih. Paketek, ki sem ga prejela par dni nazaj je pričakovano navdušil tudi mene. Ker sem velika ljubiteljica body pilingov, sem z največjim veseljem preizkusila prav tale Swedish Spa- exfoliating body scrub. Omamen vonj, nežna tekstura in odličen rezultat po uporabi so razlogi zakaj bo tale piling še kar nekaj časa na moji najljubši polički v kopalnici. Priporočam ga predvsem tistim, ki bi rade negovale in kožo idealno pripravile za poletje. Zagotovo vas ne bo razočaral! The one- volume bust maskara pa je namenjena predvsem tistim, ki obožujte glamurozen zaključen make-upa s popolno maskaro. Odlična je za hitro uporabo, ko se vam mudi in nimate časa za celoten make-up saj naredi res čudovit volumen, več kot odlična pa je tudi za večerni make-up (naredite kak nanos več kot za dnevni look), saj z več lahkotnimi nanosi ustvari res poseben efekt trepalnic. Dobra in kakovostna izbira maskare je verjetno ena izmed beauty skrivnosti vseh vizažistk in ljubiteljic ličil, saj že majhna sprememba ustvari prav poseben videz make-up looka. V moji toaletni torbici se skriva več različnih maskar, vsaka za različno priložnost, ker pa je ta tako vsestranska, bo zagotovo postala ena izmed mojih najljubših. Tale ocena je bila ena izmed najbolj pozitivnih. Kaj ste pa ve ustvarjale ta vikend lepotičke?
 
 Klik klik za več info Oriflame Slovenija

 
xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!