Summer wish list



1- Clinique Chubby stick Intense- Hranljiv in negujoč svinčnik, ki skriva vse dobre lastnosti Clinique šmink. Z obliko svinčnika je tudi sam nanos zelo preprost! Na spletu sem zasledila veliko pozitivnih ocen in super swatchev, ki so me prepričali v nakup tega super chubby svinčnika. Povezava do izdelka Chubby stick
2- Givenchy Le Vernis - Visoko prekriven lak za nohte za sijaj. Do i need to say more? Inlove! Povezava do izdelka Givenchy
3- Rimmel ScandalEyes maskara - Dobra maskara vedno pride prav! Rimmel me je navdušil že s odličnim bronzerjem tako, da zagotovo ne bom razočarana niti nad maskaro. Povezava do izdelka Scandaleyes
4- Rimmel Match Perfection - korektor in osvetljevalec v enem. Super za prekrivanje nadležnih podočnjakov ali majhnih kožnih nepravilnosti! Kar me je navdušilo poleg veliko pozitivnih ocen in kakovosti je tudi smešno nizka cena. I love Rimmel! Povezava do izdelka Rimmel korektor
5- La Roche Posay - Effaclar pomirjevalna in vlažilna krema za problematično kožo. Super za poletje, saj je zaradi visokih temperatur in spreminjajoče vlažnosti zraka naša koža vidno obremenjena. EFFACLAR H vlaži mastno kožo, oslabljeno zaradi izsušujočih izdelkov za nego kože. Kožo oskrbuje z lipidi, potrebnimi za obnovitev zaščitnega hidrolipidnega sloja in vsebuje patentirani Ceramide 5 za krepitev kožne pregrade. Obnovi občutek udobja in prožnost kože. Povezava do izdelka La Roche Posay


xoxo
K.

4 comments

  1. tale Rimmel Match Perfection mene tudi mika..:) Rimmel ma res fajn stvar, jaz sem trenutno navdušena nad Apocalips Lip Laquer-om in matirnim pudrom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Rimmelje ena redkih znamk, ki me je tako pozitivno presenetila =) in tudi glede pudrov sem slišala kar nekaj pozitivnih ocen!

    xx
    K.

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!