Beauty: Nature secrets krema za telo in roke

 
Produkt, ki je vedno nepogrešljiv v moji kopalnici je zagotovo krema za telo! Ker sem nagnjena k bolj suhi koži, še posebej v zimskem času, po vsakem tuširanju nanesem rahlo plast kreme, da nahranim in negujem svojo kožo. Kaj najprej preverim, ko se odločim za nakup kreme? Predvsem sestavine in pa vonj!!! Trenutno je med mojimi vsakodnevnimi izdelki nepogrešljiva Oriflame Nature secrets (Body cream Aloe vera&watermelon). Kaj mi je všeč pri tej kremi? Všeč mi je to, kljub temu, da se hitro vpije in ne pusti mastnega občutka nahrani kožo, ki je po uporabi zelo mehka in bolj elastična. Za to je zadolžena prav aloe vera, lubenica pa je samo še pika na i! Sama v zimskem obdobju prisegam na bolj sladke in igrive kombinacije! Prav tako pa bo redna spremljevalka v moji torbici krema za roke Oriflame Nature secrets (Vanilla&pomegranate), ki je zelo hranljiva in negovalna. Tekstura kreme je zelo bogata, kar je zelo dobrodošlo v teh hladnih mesecih! Vonj kreme je prav prijetno sladek in igriv, embalaža kreme pa je primerna za nošenje v torbici. Mislim, da imamo pozimi skoraj vse kakšno kremico v torbici =)
Ps: Oriflamov katalog lahko prelistate tukaj (klik) KATALOG

2 comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!