Kozmetika, ki mi je spremenila kožo #2: Anaya Vitanaya


Pozdravljene damice! Tokrat imam za vas oceno Vitanaya kreme za telo, ki je del beauty znamke Anaya, ki prisega na le naravne sestavine in, ki mi je resnično spremenila kožo. Mojo prvo oceno te kozmetike lahko preberete tukaj klik Anaya Dermasan! Tokrat sem testirala Vitanaya kremo, ki je namenjena predvsem izboljšanju strukture kože na predelih stegen, bokov, trebuha, prsi in rok.
Krema vsebuje kombinacijo aktivnih sestavin, ki topijo celulit in maščobne celice, hkrati pa učvrsti in nahrani kožo in pomaga pri preprečevanju in odpravljanju strij. Kremo sem uporabljala na predelu bokov in stegen kjer imam tudi sama nekaj malih nepravilnosti. Sama tekstura kreme je čisto drugačna od drugih krem za telo, prvo kar sem opazila je božanski vonj po "naravnem" in mehka, nežna tekstura kreme, ki se takoj vpije v kožo, a pusti mehak in udoben občutek kože.
Rezultati? Po tednu dni uporabe se je videz nepravilnosti zmanjšal (strije niso čudežno izginile, je pa dejansko koža vidno bolj elastična in nepravilnosti so manj opazne), koža je na otip vidno bolj mehka, če sklepam je to zaradi  kakavovega masla in bisernega prahu, ki imata v tej kremi posebno nalogo: Mehkoba in ohranjanje vlage, kar je pri odpravljanju strij in boja proti celulitu zelo pomembno.
Moje razmišljanje!- Pomembno je to, da krema resnično deluje in mislim, da ne obstaja boljše kreme za nego telesa, ki hkrati naravno učinkuje na nepravilnosti. Jaz sem postala obsedena s to znamko, ker mi resnično ustreza in kreme dejansko delujejo, kar je velika razlika od ostalih krem na našem trgu. In kar je velik plus, sestavine so naravne in Anaya je slovenska znamka! Ja, tudi pri nas obstajajo znamke, ki so resnično vrhunske.
 
Kremo lahko dobite tukaj: klik VITANAYA
 

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!