K nam prihaja Petite Jolie!

vir-justlia
Cute, trendy in chic so tri besede s katero bi opisala to domiselno brazilsko znamko, ki mi je takoj prirasla k srcu, pri nas pa bo kmalu na voljo v trgovinah Modiana. Zakaj mi je všeč? Najprej kar sem opazila je zanimiv design in sofisticiran barvni spekter, ki nam dekletom, ki smo zaljubljene v mladostne barve pride še kako prav! Znamka je po mojem mnenju primerna za bolj streetstyle/casual girly modne navdušenke, ki bodo v tej znamki našle svojo igrivo in nagajivo plat, namreč barve in design so več kot očitno malce bolj vpadljivi in zato še toliko bolj privlačni. Znamka je torej primerna za vse, ki obožujete barve hkrati pa ste rade unikatne in želite izstopati. Znamka je tudi nam potrošnicam cenovno zelo blizu, zato še toliko bolj nestrpno čakam, da bo dostopna v vseh trgovinah. Za boljše razumevanje zakaj mi je znamka tako všeč pa predlagam, da prelistate njihov spletni katalog.
ps: Več o sami znamki in spomladanskem katalogu pa kliknite tukaj PETITE JOLIE SLOVENIJA

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!