Krema in serum, ki vas bosta prepričala! Bocassy

 

Pozdravljene damice! Tokrat imam za vas oceno seruma in kreme vrhunske francoske znamke Bocassy, ki je znana po svoji kvaliteti in po super cenovni dostopnosti tudi za nas, ki rade uporabljamo kozmetiko in se na vsake toliko časa "pocrkljamo" s nakupom kvalitetnejše kreme. Krema in serum sta odlični izbiri za vse, ki si želite zjutraj ustvariti super hitro in enostavno rutino za lepo kožo! Več kot tri tedne sem testirala oba izdelka, kremo in serum sem uporabljala kot osnovno podlago za pod puder in kot običajno dnevno vlažilno nego ko make-upa nisem uporabila!
Gremo najprej kar h kremi! Crème De Jour Légère, je namenjena vsakodnevni uporabi za mešano in normalno kožo. Skrbno izbrane sestavine (zeleni čaj in d-pentheol) okrepljeno pomagajo pri ustvarjanju kolagena v kožnem tkivu in tako delujejo na učvrstitev kože. Prav tako se lahko uporablja zjutraj kot podlaga za ličila (najprej nanos kreme in nato še seruma), kar je meni zelo ustrezalo! Kot podlaga za puder deluje super, kože ne obremenjuje, jo dodatno vlaži in pusti odličen občutek na koži, make-up pa mi je držal cel dan. Tesktura kreme je zelo bogata, malce bolj gosta kot serum, se pa oba izdelka hitro vpijeta v kožo in ne puščata mastnega občutka.
Serum pa je izdelek, ki me je najbolj prepričal! Namenjen je hidrataciji in učvrstitvi kože. Serum je po teksturi zelo lahek in nežen, po nanosu pa za seboj ne pušča težke in mastne plasti in je prav tako super kot podlaga za ličila. Pomaga izboljšati naraven kolagen v koži, kar je po 25. letu zelo pomembno. Na koži mi je vedno pustil žameten in zdrav občutek kože, make-up pa je bil videti vrhunsko!
 
Ps: Bocassy znamko najdete v Mullerju, več o sami kremi in serumu pa si preberite tukaj klik BOCASSY SLOVENIJA
 

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!