ESSENCE&CO by ORIFLAME

 
Priznam, vsekakor so mi vse linije z negovalnimi izdelki za telo zelo blizu. Najraje imam posebne, nekomercialne in izstopajoče mešanice vonjev, ki me z veseljem spremljajo cel dan. ORIFLAME je na trg lansiral posebno luxury ESSENCE&CO linijo izdelkov, ki je trenutno na voljo v dveh različnih vonjih, ROSE&IVORY, ki je malce bolj sladkobno odišavljena in LEMON&VERBENA, ki izpostavlja čudovit vonj citrusov. Tokrat sem se razvajala prav z linijo LEMON&VERBENA, katera je ustvarjena prav za čutno in hranljivo nego telesa. Izdelki vsebujejo naravna eterična olja in hranljive naravne izvlečke, ki bodo dodobra navlažili vašo kožo.
Linija LEMON&VERBENA me je navdušila s posebnim, rahlo osvežilnim citrusnim vonjem, ki pa ni presladek in je primeren za vse tipe kože.
Najbolj me je navdušil prav negovalni losjon, saj imam predvsem v zimskem obdobju bolj suho in občutljivo kožo. Všeč mi je, ker se hitro vpije za seboj pa pusti čudovit svilnat in mehak občutek, ki  mi zelo prija prav tako tudi moji koži. Za to, da bi osrečili vašo kožo ne potrebujete bogastva! Dovolj je že pravilna izbira negovalnih izdelkov in morda kakšna majhna lepotna skrivnost ali lepotni nasvet od naših babic. 
 
VLAŽENJE KOŽE PO 20 LETU JE POMEMBNO! 
Za nego kože nismo nikoli prestari, za vlažilno nego so pomembna prav dvajseta leta, saj naša koža začne izgubljati kolagen. Primerna dnevna in nočna nega kože sta torej zelo priporočljivi. Moja mala negovalna skrivnost? Vlaženja ni nikoli preveč!. Pomembno je, da telo ohrani čim več vlage. Če želiš, da bo tvoja koža čim dlje mlada in mehka je pomembna pravilna nega. Trenutno sem z ORIFLAME vlažilnim losjonom zelo zadovoljna, prav tako tudi z  gelom za prhanje saj ugodita vsem mojim željam, torej da: losjon kožo nahrani, ne pušča mastnega občutka, vsebuje eterična olja, ki še dodatno vplivajo na dolgotrajno vlaženje kože, za seboj pušča svilnat občutek in gel za prhanje moje kože po tuširanju ne izsuši. Vsekakor priporočam nakup, saj sta super kombinacija.
 
Izdelka in še več informacij najdeš tukaj (klik na roza obarvano besedo) ESSENCE&CO
 

xoxo
K.

5 comments

  1. Looks nice!

    Mischelle
    http://www.nowthatschic.com

    ReplyDelete
  2. Zelo lepa embalaža <3

    Vonj sicer meni pozimi ne paše, ampak za poleti bi bil pa top! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja res je, pozimi smo navajeni na bolj sladkobne vonje, cimet itd ampak tole je res nekaj čisto drugačnega, malo svežega in moram priznati, da mi kar paše. December overdose =P

      xoxo
      K.

      Delete
  3. Kok dobr zgledajo, meni so te limonasti vonji top <3
    xx
    SASHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Embalaža je res noro lepa =) tudi sama imam rada take vonje, celo leto!
      xo
      K.

      Delete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!