Max Faxtor Miracle Match nova tekoča podlaga!


Max Factor je nedavno na naš lepotni trg lansiral novo tekočo podlago Miracle Match! Je nov revolucionarni tekoči puder, ki naj bi ponujal popolno hidracijo, ki varuje povrhnjico pred zunanjimi vplivi in zadovoljivo stopnjo prekrivanja, ki zadostuje vsem bolj opaznejšim kožnim nepravilnostim! Redko pohvalim drogerijske pudre, tudi redko jih uporabljam pa vendar me je Max Factor resnično pozitivno presenetil!

Miracle Match podlaga deluje kot nežno vlažilna podlaga, ki je super za vse, ki imate suho ali normalno, pa tudi za tiste z mešano kožo s suho povrhnjico. Mastni koži izdelek odsvetujem ker je zelo vlažilna, ima dewy finiš kateri za osebe z mastno kožo ni priporočljiv, ker je mastna koža že sama po sebi dovolj svetleča. Podlaga je res zelo zelo zadovoljivo prekrivna, a kljub temu zelo prijetne in tekoče teksture, zato je nanos same podlage zelo preprost. Puder je primeren tudi za malce bolj občutljivo kožo, je nekomedogen kar pomeni, da ne bo mašil por.

Pri nas je puder na voljo v 5 odtenkih, kar ni ravno veliko, pa vseeno boljše kot nič. Meni zelo ustreza odtenek 45-warm almond, ki je primeren za kožo s hladnim podtonom, vleče na malce bolj roza odtenek! Kljub temu, da je podlaga odlično prekrivna, še vedno ponuja prijetno naravni izgled kože.
Občutek pudra po nanosu pa je tisto kar me je res prepričalo v kakovost pudra. Občutek podlage je zelo prijeten, imela sem občutek popolne mehkobe, ten kože je bil zelo lepo izenačen in enakomeren, koža pa je bila po uporabi neverjetno prijetno sijoča. Vsekakor je puder izredno lepo presenečenje in vesela sem, da se tako kvaliteten izdelek dobi tudi v drogerijski ponudbi. 



 XOXO
K.

8 comments

  1. Kaksen pa je vonj pudra, je lep? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm, vonj je res malo čuden, ampak ni moteč. Jaz bi ga opisala kot mešanico vonja svežih piškotev in tistega čudnega zagorelega vonja ko stopiš iz solarija =P haha vem ful se čudno sliši!
      xo
      K.

      Delete
  2. Jutri šibam v drogerijo in bom definitivno sprobala, če mi bo najsvetlejši odtenek odgovarjal. Mi zaupaš kakšna je cena? xx

    ReplyDelete
  3. Jaz tudi preizkušam tester tega. :) Pa se mi 45 zdi dokaj nevtralen. No ni preveč roza, ker sama imam topel podton in mi tudi 45 dokaj paše. Res je precej vlažilen, skoraj preveč za mojo mastno T-cono. Na prvi poskus ni slab. Mi je pa smešen vonj. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, 45 se mi zdi, da je dokaj nevtralen, in je super, da je tako glede na to, da je zelo malo izbire glede odtenkov =) Vonj je pa res zelo smešen!
      xo
      K.

      Delete
  4. Izgleda zelo fajn, edino da se jaz nikol ne upam pudrat, ker imam res intenzivno suho kožo. tako zelo da imam na čelu in po bradi suhe luske, pa mi do sedaj ni pomagala nobena krema, vsajj dolgoročno ne. Puder pa te luskice še bolj poudari in zgledam grozno. Si lahko kako pomagam s kakšnim trikom pri pudranju? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za nego izredno suhe kože in povhrnjice je potrebna posebnega nega, kožo se uravnava s vlažilnimi toniki (brez alkohola), vlažilnimi serumi in temu primernimi kremami seveda =) trikcov za ličenje je kar nekaj, lahko mi pisete na wildcherie.blog@gmail.com, kjer vam z veseljem pomagam odgovoriti na vprašanja =)

      LpK

      Delete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!