Spa time! Kam na romantičen pobeg od mestnega vrveža?


Ker se je bližal rojstni dan mojega dragega, sem ga želela presenetiti z nečim posebnim, nekaj samo za naju. Ker se mi zdijo običajna materialna darila popolnoma brez čustvene vrednosti, sem organizirala kratek romantični in protistresni pobeg v Metropolis spa, center udobja in sprostitve, ki se nahaja v Kamniku. Ker oba obožujeva takšne mini pobege, sem vedela, da ga bo moje presenečenje izredno razveselilo! Ker že od nekdaj obožujem vse povezano z orientom, sem nama uredila 2 urni zakup privat wellness sobe s kopeljo Čar orienta, infrardečo savno, finsko savno, penino, sadjem, prigrizki in čajem. Prav tako sva imela še nekaj dodatnega popusta na masaže.

Kot sem videla že preko spleta, so prostori zelo luksuzni, omogočajo veliko zasebnosti in kar je najbolj pomembno, mir in umirjen prostor za sproščanje. Osebje je zelo prijazno, kar me je še dodatno prepričalo v nakup njihove profesionalno ponudbe. Na voljo imajo kar 2 privat wellness sobi, Čar orienta in Tropski raj. Obe sta nekaj posebnega, mene pa je s svojim čudovitim ambientom bolj prepričala prva. 

Vsekakor je moje presenečenje uspelo, s storitvijo Metropolis Spa sem zelo zadovoljna in zagotovo se spet vrnem na razvajanje.

Ps: Običajna cena privat zakupa s penino pride približno 110e, trenutno pa lahko na Kuponko.si najdeš njihovo super in ugodno ponudbo za razvajanje! Klik ROMANTIČEN ZAKUP WELLNESSA.


xoxo
K.

No comments

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!