Happiness in a pink box!

Tiste, ki pridno sledite mojemu blogu in Instagram profilu veste, da že kar nekaj časa sodelujem z znamkami kot so Lancôme, Biotherm in YSL. V mesecu decembru so me presenetili s čudovitim paketkom, v katerem so se skrivali prav posebno izbrani lepotni izdelki, ki so zaznamovali leto 2017. V prihodnjih tednih bom za vas pripravila posebne objave z ocenami teh izdelkov, testiranja se že zelo veselim in verjamem, da vi tudi! Ko sem 7 let nazaj pričela s pisanjem bloga, si nisem nikoli mislila, da bom lahko nekoč sodelovala s tako pomembnimi znamkami. Uresničila se mi je ogromna želja, o kateri sem kot mlada deklica lahko samo sanjala. Hvaležna sem za takšno priložnost in vesela sem, da sem v težkih trenutkih in trenutkih dvoma razmišljala o tem, da bi prenehala s pisanjem, trmasto nadaljevala svojo pot.

Kaj se je torej skrivalo v moji roza Lancôme škatli?
 Advanced Genifique Youth Activating Serum
BONBON by Viktor & Rolf Limited edition perfume
Mascara Vinyl Couture YVES SAINT LAURENT (gold)
Biotherm Blue Therapy cream
Lancôme Monsieur Big mascara (black)


photo by: Marko Javeršek&Leja Kolenc
Slikano v salonu Velana Living

xoxo
K.

3 comments

  1. Prekrasno, zelo mi je všeč :)

    ReplyDelete
  2. Čestitam za dosežek, konkurenca je kar velika zato verjamem, da ti to veliko pomeni :) Čim več uspehov še naprej!

    Brigita
    www.mjzfashion.si

    ReplyDelete

Negativity free! Thank you dolls for all your lovely comments!